Nyhed, tilbud og tip fra Vikiallo uge 46

Nyhed, tilbud og tip fra Vikiallo uge 46

Nyhed!

Designfolie CoverStyl

Der er nu frigivet 30 nye designs, i den helt nye Winter Collection 2019/2020!

Nyhed, tilbud og tip fra Vikiallo uge 46 farver vikiallo

Du kan frit bestille den nye vifte og brochure hos os.
Vi sender den u/b her i uge 46 til dig

Kontakt os gerne for mere info og priser på [email protected] eller 77 34 55 11

Tip til favoritter i vores webshop
Du er altid velkommen til at kontakte os, personligt, på telefonen eller via mail. Nogle bestillinger vil du måske helst foretage i vores webshop. Med favorit funktionen kan du gøre det endnu lettere og hurtigere at genbestille blæk, værktøj og materialer du bruger ofte.
Se gerne en lille video om hvordan det fungerer.

Tilbud

Køb Arlon DFP 8000 FusionTack til specialpris.
Printfolie med ekstra kraftig klæber. Vi har købt stort ind og har et parti vi sælger til en speciel pris.

Du kan vælge mellem 2 printfolie udgaver:

Fusion Tack. Hvid satin 90my polymerisk folie med meget kraftig klæber, til lavenergioverflader, Motorcross, mursten, ABS plast og generelt vanskelige overflader. Giver et flot print. Krymper pga den meget kraftige klæber. Kan monteres i ned til -1°. Tåler -54° til 107°.

Fusion Tack. Transparent blank 75 my polymerisk folie med klar high tack ekstra kraftig og speciel lim til vanskelige overflader.

Login for pris

Nyhed, tilbud og tip fra Vikiallo uge 46 billeder vikiallo

Tip

Tilbyder du dine kunder at indpakke/wrappe biler og andre køretøjer?
Enten farveskift, delvis wrap eller hel indpakning med print? Så har vi nogle ideer du måske kan bruge. Nogle af dem kan også bruges til andre typer opgaver.

Tilbyd 3 forskellige løsninger
Løsning 1: intet indlæg i falser.
Løsning 2: lidt folie ind i falser så man ikke kan se original farve
Løsning 3: komplet i falser
Nogen vil måske tilbyde en løsning 0 hvor håndtag osv ikke tages af, det er jo også en mulighed. Men uanset hvad, så bliver din kunde opmærksom på at der er forskellige løsninger/kvaliteter og dermed også forskellige priser. Du styrer kundens forventninger og kunden bliver ikke overrasket over resultatet (udover hvor godt det ser ud)

Indpakning med udpakning
En måde at give din kunde mere kan være ved at tilbyde indpakning hvor udpakning efter f.eks. 3 år er med i prisen. Når du bruger kvalitetsmaterialer og du selv har monteret så ved du allerede mere om hvordan det er at afmontere efter en periode. Når kunden så skal have afmonteret er der måske en opgave på et nyt køretøj. Nogen kunder vil måske glemme at komme eller har solgt bilen inden de 3 år, men uanset hvad har du tilbudt noget ekstra.

Indpakning er med forsikring
Hvorfor ikke undersøge det hos dit forsikringsselskab, hvad det vil koste pr. bil at tegne en forsikring på indpakningen. Det er i forhold til bilens pris små beløb og hvis du for et rimeligt beløb kan tegne en forsikring, giver du igen din kunde noget ekstra. Så hvis kunden får en p-skade eller andet der kun påvirker indpakningen, har du også der en ekstra opgave.

Køb hele ruller
Som regel får du en bedre m² pris når du køber hele ruller, typisk 25m, fremfor de 15-18m du måske skal bruge til en bil. Ved at købe hele ruller, kan du tage mere for din superior indpakning fordi du lægger resten af rullen i bilen. Du sikrer at kunden kan få lavet en skærm eller andet med den helt rigtige folie og farve og det vil nogle gerne betale ekstra for. Ja folien ændrer udseende i solen og over tid, men det vil stadig være et bedre match end at købe fra en anden produktion senere. Du kan også risikere at en farve udgår og dermed kan du ikke tilbyde udskiftning af noget af indpakningen.

Gør det vigtige først
Før du rengør kundens bil m.m. så kan det være en god ide at følge disse trin (fra Justin Pate):
1. Check job der skal printes om det kan læses, er ok i opløsning og kvalitet.
2. Check om du har den rigtige folie (ved farveskift) eller folie og laminat (ved print)
3. Rengør bilen
4. Udfør inspektion af lakken, ser noget ud til at have været omlakeret, er der rust osv.
Med denne rækkefølge har du ikke rengjort bilen for så bagefter at finde ud af at kundens job ikke virker, du har ikke folien, eller andet.

Hør Justin Pate fortælle om dette i videoen herunder: